lunes, 4 de junio de 2012

Flors: Gerbera

Hola!! Bon dia!! 

Avui us parlaré de flors, en especial d'una que m'agrada molt, les gerberes!! I per què us parlo de flors? Doncs perquè divendres a la tarda vaig sortir a passejar amb mamare i vam entrar en un centre botànic, que a mi m'agrada molt, i mirant mirant em va dir, va que te'n compro una. I sí, em va comprar una torreteta amb una gerbera. Normalment les plantes amb flor no duren massa al nostre balcó, però aquesta intentaré que duri, que no es penseixi i que faci bona cara ja que tenen molt de color i són molt simpàtiques! Serà una altra etiqueta del blog. Hihihih


Les gerberes venen de la família dels girasols (que també m'agraden molt, així que la pròxima adquisició potser serà un girasol), i es poden trobar de color blanc, groc, taronja, vermell i rosa, dins d'aquests en tonalitats més fortes i tonalitats més fluixes. 


Les fotos són de la meva gerbera nova!! Espero que us agradin!!
Fins aviat!!



La Blanca de BEPUNT!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario